IT-support

Våra medarbetare finns nära för snabba lösningar.

Supportavtal

Med ett supportavtal får du snabb tillgång till vår IT-support. Vår servicedesk har erfarna medarbetare som tar emot och löser dina ärenden. Genom att ha en egen IT-support har våra supporttekniker nära till våra konsulter, vilket skapar kortare ledtider. Våra konsulter har lång erfarenhet av kundbemötande och jobbar på plats hos våra kunder, samt tar emot ärenden via telefon, e-post och vårt ärendehanteringssystem.

 

Här hittar du vår supportsida.

 

På plats hos er

Att bygga upp en egen IT-avdelning är svårt. I stället kan det vara mer lönsamt att ha en extern IT-support. Vi kan komma ut och jobba på plats hos er, det kan gälla allt från fyra timmar till flera dagar i veckan – det skräddarsys efter ditt behov. På så sätt får ni möjlighet att ta del av vår långa erfarenhet och vår expertkompetens som kan hjälpa er verksamhet att ha ett proaktivt förhållningssätt till er IT-miljö.

 

Beredskapsavtal

Har ni drifttjänster hos Nethouse är det fördelaktigt att teckna ett beredskapsavtal med oss. Det innebär tillgång till vår IT-support dygnet runt, sju dagar i veckan. Då finns beredskapspersonal tillgänglig utanför ordinarie öppettider för vår servicedesk. 

Vill du veta mer?

Eller har du funderingar kring vår IT-support? Använd då vårt kontaktformulär eller kontakta Peter Lindén direkt.

Peter Lindén

Ansvarig IT-support

+46 10 470 65 51 peter.linden@nethouse.se

Fyll i dina uppgifter här så kontaktar vi dig!

Jag godkänner Nethouse personuppgiftspolicy(Required)