Vi samlar in rätt information och levererar avgörande kunskap 

Det finns ingen framgångsrik digitalisering utan data. Är ni redo att accelerera er affärsutveckling och erbjuda ett högre kundvärde?

Datadrivna företag fattar smartare beslut som driver affären och verksamheten framåt

Intuition kan driva förändring, men för att fatta rätt beslut och driva effektfull förändring behövs fakta. Vi tar er från komplex data till konkreta beslutsunderlag som hjälper er att effektivisera och utveckla både affär och verksamhet.

För att ni som företag ska kunna arbeta datadrivet krävs en lösning som är enkel att använda, visuellt attraktiv och ger underlag som går att lita på. Ett modernt beslutsstöd ska hjälpa er att fatta bra beslut baserat på er data i kombination med vad som händer i omvärlden.

Hela resan till att bli ett datadrivet bolag ryms i vårt erbjudande. Vi verkar inom hela verksamheten och levererar kunskap, modern teknik och insikter i en Business Intelligence-lösning som är nyckeln till ett smartare beslutsfattande. Oavsett inom vilket område du som beslutsfattare verkar inom möter vi er med kompetens och engagemang. Vi samlar er data och omvärldsdata på en och samma plats och visualiserar den.

Vi ökar er konkurrenskraft genom hälsosam digitalisering

I en allt mer digitaliserad värld är det mer aktuellt än någonsin att utnyttja sina konkurrensfördelar med hjälp av digitala lösningar. Digitaliseringen är inget självändamål utan ska bidra till ett ökat affärs- och verksamhetsvärde.

Läs mer här.

Vill du veta mer, kontakta AnnSofie Bott på 070-250 55 51 eller via mejl annsofie.bott@nethouse.se 

Relaterade kundcase

Vi skapade ett effektivt och användarvänligt löneärendesystem åt Nobeli

Nobeli tillhandahåller tjänster inom business support och hjälper sina kunder med allt från lönehantering och inköp till säkerhetsrådgivning och arkivtjänster. Nobeli var i stort behov av ett smidigare och mer effektivt sätt att hantera sina kunders löneärenden. Nethouse fick uppdraget att se över processerna och systemen, vilket resulterade i ett kundunikt webbaserat ärendehanteringssystem.

Läs mer

Vi effektiviserade Green Cargos kundtjänst med en RPA-lösning

Green Cargo utvecklar och levererar effektiv och hållbar järnvägslogistik i Skandinavien. Ett stort antal kunder med tillhörande transporter ställer stora krav på företagets tillgänglighet och service i kundtjänst.  De hade svårt att hinna med alla ärenden och samtidigt växa i rätt takt. Med hjälp av Nethouse implementerades en RPA-lösning som kunde effektivisera deras kundtjänst och som gav möjlighet till snabbare tillväxt.

Läs mer

Nethouse utvecklade ett administrationsgränssnitt för mobil hållplatsinventering

Svealandstrafiken inventerar kontinuerligt sina hållplatser för att veta vilka som lever upp till utrustningskraven och vilka de behöver förbättra. Tack vare Nethouse egenutvecklade och kundunika system, har Svealandstrafiken konstaterat en ökad kvalité på insamlad information om hållplatserna. De kan nu enkelt prioritera vilka insatser som bör utföras för vilka hållplatser.

Läs mer