Kunderna ger Nethouse toppbetyg igen

I årets kundnöjdhetsundersökning får Nethouse ett mycket fint resultat. Kunderna bekräftar att våra leveranser, i kombination med ambitionen att bygga nära och långsiktiga kundrelationer, är rätt väg. Undersökningen visar att vi är en tillgänglig, lyhörd och proaktiv partner som förstår kundens verksamhet, utmaningar och möjligheter.

Med ett Net Promoter Score (NPS) som även i år överträffar målet om 50 med god marginal, får vi ett tydligt kvitto på att vårt arbete och våra leveranser uppskattas och bidrar till våra kunders tillväxt och framgång.

– Det här resultatet är vi mycket stolta över. I en bransch där våra tjänster ofta ses som ”självklara” och något som bara måste fungera, är det extra värdefullt att våra kunder uppskattar vårt engagemang och det värde våra lösningar och specialistkonsulter tillför, säger Anders Rådman, Chief Commercial Officer.

Tre områden där Nethouse får mycket höga betyg:

  • Hög kompetens
  • Hög kvalitet i leveranserna
  • Gott bemötande

– Dessa områden är avgörande för oss och ligger till grund för vår förmåga att leverera effektiva lösningar som stärker och utvecklar våra kunder. Vi vill inte vara en stor och opersonlig IT-leverantör – för oss är det viktigt att vara en tillgänglig och närvarande partner, och att leverera värden som gör verklig skillnad för kunden, fortsätter Anders. 

Vill du veta mer?

Har du frågor om Nethouse, vårt erbjudande eller hur vi kan hjälpa just din verksamhet?

Använd kontaktformuläret eller kontaktvägarna nedan.

+46 (0)770-17 40 00

Kontakt

*” anger obligatoriska fält