Region Värmland har en lång rad verksamhetskritiska system som på olika nivåer är nödvändiga för en bra kundupplevelse i kollektivtrafiken.
Nära samarbete ger nöjda resenärer och effektiv support
Region Värmland har en lång rad verksamhetskritiska system som på olika nivåer är nödvändiga för en bra kundupplevelse i kollektivtrafiken. Det handlar om direkt kontakt med resenärer via digitala skyltar, förseningsinformation, biljettköp och system där sjukresor planeras och bokas. Det handlar också om system kopplat till webbapplikationer och webbsidor.
Det fungerar väldigt bra. Nethouse är kompetenta, snabbfotade och har stort fokus på oss som kund. För vår verksamhet är det viktigt att snabbt lösa de problem som kan uppstå då de potentiellt berör väldigt många resenärer. Med Nethouse hjälp får vi snabb support även under kvällar och röda dagar.
Sandi Pudic
CTO kollektivtrafik
Region Värmland
Nethouse leverans avser support och beredskap kopplat till dessa system samt kontakten med leverantörerna av systemen. Ett upplägg som har varit värdefullt och framgångsrikt för Region Värmland.
– Det fungerar väldigt bra. Nethouse är kompetenta, snabbfotade och har stort fokus på oss som kund. För vår verksamhet är det viktigt att snabbt lösa de problem som kan uppstå då de potentiellt berör väldigt många resenärer. Med Nethouse hjälp får vi snabb support även under kvällar och röda dagar, säger Sandi Pudic, CTO kollektivtrafik, Region Värmland.
Vill du veta mer?
Har du frågor och funderingar kring vår leverans eller hur Nethouse kan hjälpa dig?
Använd då vårt kontaktformulär eller kontakta oss direkt.